torsdag 3 december 2009

If I can't love you, then who will..


Sitter i skolan och mår inte speciellt bra. Verkar som om allt börjar gå snett nu..
Jag tror att jag håller på att bli sjuk, galet ont i halsen, vädret och årstiden suger musten ur mig, jag är konstant trött, känner mig nedstämd.. hur ska man säga, typ såhär eller..? '' Don't bring flowers after I'm dead..''
Don't put no flowers by my final bed.


Det mesta känns allmänt kasst faktiskt, gillar inte hösten och nu börjar jag ändra min uppfattning om vintern och det som hör till såsom snö, julen, osv.. ni förstår nog.

Aja, nu får jag ta och ta tag i det hela men det är ju det, vad ska jag greppa tag i, det finns ju inget..
Ska söka rätt på mig själv igen och reda ut saker i mitt liv så jag ska få må bra, det är jag faktisk värd, precis som ni andra också är.

Tur att man har människor i sin närhet och omgivning som faktiskt bryr sig om en, som faktiskt finns här just för mig, på riktigt. TACK ska ni ha. Ni vet vilka ni är och inte är så mer behövs inte sägas..

The days hurts
The nights hurts
The light hurts
My eyes hurts
The darks hurts
My heart hurts
It all hurts..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar