tisdag 16 februari 2010

Bittert och förbannat onödigt inlägg av bästa moi!


Klockan är halv 3 och jag har inte ens testat att slänga mig i bingen än.. kanske skulle ta och se om man är trött. Förmodar att jag efter allt jobbande förra veckan är skapligt trött i kroppen eftersom att jag i vanliga fall inte jobbar.
Ja, ni lästa rätt, jag har jobbar som max 4 veckor i sträck förra sommaren mer har jag inte jobbat i hela mitt liv men enligt mig är det jävligt bra presterat.

Ni kanske undrar vad man göra uppe en måndags natt/tisdags morgon men min tid har fördrivits med min älskade bror och min underbara vän Mr. Hultberg. Love to you!

Nej nu ska jag kasta mig i bland mina nya kuddar och söka mig in i framtiden och se jag och min Bitterfitta tillsammans med flera goda vänner på Alanya!

ALANYA BABY! som hon skulle sagt, haha. Fint ska det vara!

Sussa sött nu alla puckon..

Take care, see you soon!
xoxo/cL


I wanna feel so free ... <3
Heut' Ist mein tag! <3

1 kommentar:

  1. Mmm, blev en bra dag tycker jag! Trevligt att "Mr. Hultberg" ville komma över en stund också... Sov nu. Puss! ;-)

    SvaraRadera