tisdag 19 januari 2010

Åt samma håll..


Sitter/ligger och tuggar vatten även kallat is och bara glor.
Ännu en dag på en super härligt APU-plats avklarad. Just nu rullar livet jävligt bra och snart ska jag få ett tränings kort av min käraste mor på Friskis och svettis där jag ska börja träna tillsammans med min underbara barndomsvän Ida, kärlek! :)

Pratade med Jennie skruttan härrom dagen, stumpan verkade trivas som fisken i vattnet i den Engelska huvudstaden! Awesome, good luck to you my love! :D


Nej nu ska jag ut och gå en rask härlig promenad med min vovve, AWESOME!



Sådär ja!
Ikväll är det Paradise hotel på tv och jag kommer sitta klistrad, as usual.





Stina kommer nu att döda mig men det är smällar man får ta..

Snart kan jag ta mig ut på isen.. men inte än.

När du har halsen full med månader av slit.

Ta din packning över gränsen och kom hit
But I fell in love on the seaside
On the seaside..
In the seaside.!


Take care, see you soon!
xoxo/cL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar