söndag 4 april 2010

Combichrist - Enjoy the abuse!


Du är fan äcklig på riktigt, det tar fan aldrig slut på folk som är i ärlighetens namn vidriga.
Vart är världen på väg? Om alla (som det nu verkar) nu är lika vedervärdiga som er? Världen kommer inom kort förintas pga. av såna som ni vilket är bra på två sätt, det ena är att jag för en gångs skull får sova PÅ RIKTIGT och att ni, alla små äckel kommer att dö, bra skit.

Nu är vi lite destruktiva i detta inlägg men det är inte det som är värst för att det värsta med allt det här är just att de destruktiva är sanningen i dagens samhälle.
Stila till er, ni kommer förpesta oss alla inom en snar framtid, usch säger jag bara!

Liten notis, grym kväll igår!
Lite dåligt samvete för fyllekäket men men! Eftersom att jag vägde mig på Fredriks våg (som tydligen går rätt!?) så har jag gått ner till 53.1 med kläderna på vilket man då ska räkna bort lite till men de tycker jag inte att vi ska, nu är jag NÖJD

Avslutar inlägget men en grym bild som jag och min bror lekt oss till med vårat nya filter! IT'S F-CKING AWEOSME! We are totally grymma och sjukt låååångt åt helvetet över standard om man ska jämföra med små fittor som ligger runt och ha ca 77.000 MINUS i IQ! Helt värdlösa och tillför faktiskt inget bra till världen på något sätt, ni är helt enkelt bara i vägen för oss awesome people!
Tack för mig, nu ska jag till flickrona mina !

Take care, see you soon!
xoxo/cL

2 kommentarer:

  1. Jag känner mig inte träffad alls! däremot så känner jag igen mig! :)

    puss på dig <3

    SvaraRadera