tisdag 13 april 2010

Mina förhoppningar dom väcktes för att sen raseras.


Vaknade nu, känns väl sådär måste jag villigt erkänna men vad ska man göra, bara att gilla läget.

Dagen i helhet har varit kanon, älskar vädret som gör min glad och lycklig. Fast att vädret varit underbart idag så har jag redan från det att jag öppnade ögonen imorse kännt mig apatisk. Varför?

Fattar inte, har inte kännt mig så här vilsen och ensam på ett bra tag nu. Varför gör jag det? Mitt liv är planerat till minsta detalj, vädret är underbart och jag vet att jag är långt ifrån ensam..
Varför känner man så här när det inte finns någon anledning till det? Lustigt.

Nu ska jag försöka sova lite, det behöver jag har jag märkt. Vet faktiskt inte när jag senast sov ordentligt en hel natt..

Wait Til You See My Smile..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar