lördag 9 april 2011

Den lediga fredagen (alltså igår) tillbringades mestadels inne i city med kära mor då kläder samt skor skulle inhandlas inför både studenten samt resan som det förövrigt bara är 20 dagar tills det bär av mot härliga Cypern! Inköpen blev en maxi klänning från Gina tricot, ett par high heels i skinn från någon mindre okänd affär (namnet la jag inte på minnet då jag aldrig tidigare varit inne där) men riktigt snygga var dom allt. Köpte även nya hedeliga vita converse då mina andra höll på att ge upp hoppet om mig och det blev även en byxdress från H&M, riktigt nice nu till sommaren..

Kommer att lägga upp bilder på plaggen inom kort (om någon timme skulle jag tro) men sålänge få ni nöja er med en gammal goding, no hard feelings? ;)



2 kommentarer:

  1. hej skit fin bild :)
    Har du modellkontrakt..

    kan man få fota privat?
    Jag e amatör o vill testa på o fota nån, du får 1000 kr.

    Maila om du e intresserad. photoman2011@live.se

    SvaraRadera
  2. I want to say that this article is amazing, great written and include almost all important infos. I would like to look extra posts like this.
    louis vuitton stephen sprouse

    SvaraRadera