onsdag 6 april 2011

StressSTRESSSTRESSSTRESS!

Sitter i skolan, kört fast i mitt arbete om stress vilket leder att jag själv känner mig mer stressad (ovanlig, nej?) Ah, börjar fakstikt bli trött på att ständigt genom gå dagarna med stress och en utav anledningarna till att jag känner mig mer stressad utav stressen är pga. att jag inte kan hantera den och jag sover allt mer men blir bara tröttare.. konstigt det där eller hur?


Men för att återgå till det jag egentligen ville ta upp i detta inlägg. Jag har lite frågor till dig som läsare som du mer än jätte gärna får svara på:


  • Känner du dig stressad och vad tror du det beror på?

  • Vad gör du åt det?

Svara som kommentar till inlägget eller skicka ett mail till mig på Camiiilla__@hotmil.com



1 kommentar:

  1. Tänkte jag skulle svara på din stress-fråga så du inte stressar upp dig för du inte fått några svar =D

    -För att kunna göra något åt stress måste man ju veta varför man är stressad som du skriver, speciellt om denna stress beror på en annan person.

    Personligen är jag inte speciellt stressad överhuvudtaget, kan nog mina kompisarna intyga. Hellre gör jag något riktigt bra och låter det ta längre tid. Man måste se till dom små glädjeämnena i vardagen med så man inte bara får en oändlig rutin på allt.

    SvaraRadera