måndag 22 mars 2010

And i'm stuck in the middle..


'' Det som är det jobbigast är att vi inte ens pratar med varandra och att jag vet att vi aldrig kommer ta upp kontakten så som det var förut.
Det känns läskigt att veta att man aldrig mer kommer att ses.
Det känns läskigt att veta att han aldrig kommer att hålla om mig så som han gjorde då.
Det känns läskigt att veta att jag aldrig mer kommer få höra välbehövda och älskvärda ord av just honom.. aldrig igen..


Ingen har sagt eller behandlat mig så bra och har aldrig fått mig att känna mig så omtyckt så som han.
Han var impulsive, kunde komma fram och ge mig en puss och säga något i stil med ''fan va du är bra''.. ''


Aldrig igen...
I miss you...

3 kommentarer:

  1. Ta upp kontakten igen! Får ju inte ge upp så lätt! :)

    SvaraRadera
  2. Lätt att säga, svårare att utföra..

    SvaraRadera
  3. Vem är det som ger mig råd?

    SvaraRadera