tisdag 16 mars 2010

If we try to recapture yesterday, we will only lose tomorrow.


..Så sant som det är sagt.

Dagen har varit bra. Den har spenderats tillsammans med min Victor plutt! Vi fotade lite vilket var väldigt kallt då vi var ute! Tog sedan den gula faran hem, gjorde varma mackor tillsammans med min gudomliga mor och lite halvt cp-skadade bror (älskar dig ändå! <3) tv. Kom precis in från en promenad tillsammans med Vic, mucho trevlig sångstund!

Klockan rullar på när man har trevligt.. sitter just nu i denna stund och lyssnar på salem al fakir och har hittar totally awesome tatuerings grejer..! pratar även med världena bästa Henrik!
I'm fucking SUPERB!

Nu skriker min älskade vän sängen på mig så det är väll bäst jag kryper ner tillsammans med min älskade vovvsing! NATTI på er!

Take care, see you soon!
xoxo/cL

2 kommentarer: