söndag 14 mars 2010

I better keep on walking, keep on walking...


Söndagen har spenderats hemma tillsammans med min älskade bror och mor, hur mysigt som helst!

Just nu känner jag framgång, jag känner att det händer saker i mitt liv som känns bra.
Jag börjar se framsteg och resultat vilket är underbart!
Jobb som kock i sommar, vilket är totally awesome.
Våren är på god väg och Alanya närmar sig med stormsteg,
Och nu ska jag ut och promenera med min älskade Victor Hultberg, du är en del av mig.

Sjuka människor här ute! Ida, ring om du vill något och jag kommer finnas där, det vet du!

Avslutar detta inlägg med ett gudomligt uttryck från min älskade Nathalie:
- ''ALANYA BABY!!''

I have a long road ahead of me
It’s cloudy and dark ahead of me
Will I ever get through to the end?
Been down this sling so many times before
And I told myself I would do it no more
Now I’m back on the same road again

But once again the sun is rising,
I better keep on walking

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar