måndag 13 september 2010

Alea iacta est.


Helgen spenderades i Malmö tillsammans med "Nusk" (Becca bajs) och några andra riktigt härliga människor. Helgen var riktigt härlig, länge sen sist nu.. Besökte Slagthuset på lördagen annars har helgen spenderats inomhus och degat med film framför tv:n, riktigt mysigt! Ligger i sängen, är riktigt trött då sömn varit en bristvara denna helg men ändå så har jag inte lyckats somna än, lustigt..

Skola imorgon vilket känns sådär faktiskt.. har iof bara en lektion imorgon mellan 12.15 - 15.15 vilket är schyst..

Sängen börjar bli varm nu men saknar min kudde som ligger på tåget mot Sthlm eller gjorde iaf.. tåget borde varit framme sen x antal timmar sen. Kan ni förstå, Camilla glömmer sin bästa kudde på ett tåg, varför måste jag alltid vara så yr? Mamma har lovat att ringa Veolia imorgon så att jag får tillbaka den för den kudden är faktiskt min och den är bäst.. vet att fler tycker den kudden är underbar så det är bäst att den kommer hem till Mämii.. :)

Klockan rinner iväg så som sand gör genom ens fingrar.. lurigt det där med tiden. Börjar jag tappa tidsuppfattningen eller har jag bara så mycket annat i huvudet att jag inte ens slänger en tanke på den där satans klockan? Bra eller dåligt? I skrivande stund måste jag villigt erkänna att det är en riktig bajsmacka det där med tiden. Fördrev några timmar med min bror och sånna timmar kan man faktiskt aldrig få för många av.. tur att man har någon så bra i sitt liv, tror alla behöver någon så nära som vi är. :)

Nej, nu måste jag sluta, måste faktiskt upp skapligt imorgon för att hinna med lite grejor innan skolan börjar. Hoppas mamsen kommer hem snart för nu saknar jag henne en himla massa. Hon är bra hon, min älskade mamma :)

Du är så vacker och jag vill ha dig, ingen annan i världen kan ta dig ifrån mig för det är så jag känner.
Varför bor du så långt borta?


NattiNatti, sussa sött.
Take care, See you soon!
xoxo/cL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar