torsdag 16 september 2010

How to save a life.. ♥


Torsdags kväll, skönt på sitt sätt. Börjar sent imorgon vilket är helt underbart då jag märkt att jag lätt försover mig, så även idag. 20 minuter, upp från sängen, klä på sig, käka frulle på stående fot, take away caffee (dåligt) och sedan på spårvagnen till skolan, jag är faktiskt lite impad själv.. Bajsväder men längtar efter riktigt vinter nu faktiskt.. så att man slipper alla människor man möter ute på offentligplats som kollar konstigt på en bara för att man har vantar, mössa och halsduk redan nu. Ny vinterjacka ska införskaffas, underbart!

Lyssnar på The Fray och dricker te nu innan man ska somna hur mysigt som helst men något stör mig.. ni vet en sån där konstig känsla.. typ som när man verkligen vill fråga någon någonting men inte riktigt vågar för att man är rädd för svaret. Jag brukar dock blunda när frågan ställs och inte tycka så mycket men undra om det beteendet håller i längden.. Jag ska blunda nu.

Nu film - I taket lyser stjärnorna.
Nattinatti!

Take care, see you soon!
xoxo/cL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar