onsdag 22 september 2010

Håll ditt huvud högt.. Ducka aldrig för något eller någon!


Kastade mig precis handlöst i min älskade men lilla säng. Dock så känns min lilla, lilla säng så fruktansvärt stor när man har hela för sig själv. Lite otrevligt faktiskt.

Har haft studiedag idag vilket var awesome skulle dock ha behövt plugga men så blev det icke så det måste fixas imorgon. Dagen har för mestadels spenderats i soffan iförd stor tröja samt en balja te (självklart även kaffe) i handen då min hals börjar att svika vilket inte kommer att tillåtas av mig! Handlade sedan med mamma vilket var bra.. Mamma tyckte att jag såg helt förstörd ut och ville rycka upp mig. Den kvinnan vet hur man genast får Camilla på bra humör, CHOKLAD ! När vi väl kom hem efter handlandet hjälpte jag till och fixa så varorna hamnade där de skulle och när det väl var klart fixade vi i ordning te och nybakad bröd, MUMS! Kvällen spenderades även en framför tv:n fast i sällskap med plastfarsan samt min älskade mor vilket var mysfaktor 10! :)

Klockan rinner iväg precis så som den alltid gör, dåligt. Men tänker fortfarande på ordspråket som jag lever efter om det verkligen fungerar ''Ångra heller det du gjort än att ångra det du aldrig gjorde''. Vet inte om det funkar så bra för mig nu, är det verkligen okej att ångra saker man gjort? Jag menar de är ju redan gjorda och inget men kan göra ogjort utan de följer med en ner i graven varken du vill eller inte och jag gillar inte riktigt att jag inte kan styra allting. Kan man verkligen hålla huvudet tillräckligt högt när man kanske ångrat för mycket? Kan man ångra för mycket måntro? Bra fråga det där, lär nog få tänka lite mer på den biten eller ska man bara skita i och gör det man vill?
Imorgon vill jag eller jag SKA tom. fika med min älskade bitterfitta Nathalie vilket kommer bli så sjukligt mysigt så ord inte kan beskriva.

Nej, som sagt, klockan är mycket och snart ska man upp så måste nog ge sömnen ett försök!

Take care, see you soon!
xoxo/cL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar