torsdag 23 september 2010

Lilla jag i den stora vida världen..




Minns du biten av dig som jag fick låna ett tag, älskade du?

Samhällskunskap på förmiddagen som slutade i pannkaka (pannkakor är äckligt)!
Hemåt för att duscha och bege sig vidare ut i världen, hela vägen till Linköping faktiskt. I Linköping mötte jag upp Nathalie för att sedan gå mot Fräcka och ta en kaffe samt enormt mycket prat om skit, totally awesome! Gick vidare mot Hakepi för att äta en GRYM kycklingkebab. Sjukt mysig dag och du ska veta det hjärtat att utan dig i mitt liv så skulle det vara tråkigt och riktigt ensamt.

I skrivande stund så orkar jag inte skriva mer faktiskt. Ger upp.



1 kommentar:

  1. Den politiskt-mediala överklassen och den organiserade brottsligheten gör nu gemensam sak mot Sverigedemokraterna. Demokratin är hotad. Då kan jag omöjligt tiga. Det är en medborgerlig PLIKT nu för alla oss som GILLAR OLIKA att stå upp mot den falska vänsterns strävan till Gleichschaltung och real diktatur.

    Det är vidare min skyldighet att sprida ljus över något starka krafter vill mörklägga, nämligen det VERKLIGA hiv-läget i vårt land.

    Denna sida upp!

    - Peter Ingestad, Solna

    SvaraRadera