måndag 21 september 2009

And you say you got skills in the bedroom ,


Måndag och jag hatar måndagar och som grädde på moset så mår man skit idag med! Fan va kul!
Sitter och har engelska B lektion och det är så galet tråkigt. När det är tråkigt så bestämmer i alla fall jag att jag inte ska ha tråkigt och väljer då simpelt något annat att göra, något som jag tycker om och som är skoj. Blogg inlägg som exempel.

Helgens bravader började i fredags kväll hemma hos Frida gullunge, sedan vidare till en helt galen Natt på Wasa vilket verkligen var galen eftersom att lilla Camilla var lite små rund underfötterna. Fint! Lördagen spenderades hemma nerbäddad i sängen fram till ca kl 19.00 då jag fick som förslag av en vän att se beck på bio. Beck är och förblir beck, helheten var väll som alla andra beck filmer men Gunvald, heja gubben! Blev endel filmer och tv-tittande denna lördag. Så länge så att kanal 5 slockna, Heja! Sov rätt länge igår på morgonen men det blev även nån powernap under dagen. Vaknar från en powernap då jag hör ett jävla crash från våran balkong. Äckel ungar som kasta/sköt? in en bolljävel på balkongen, fint! Tycker verkligen inte om barn och detta gjorde ju garanterat inte saken bättre!

Nej återgå till engelskan med äckel värk i magen, snälla jag orkar inte.

Take care, se you soon!

xoxo/cL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar