tisdag 15 september 2009

The girl and the robot.


Röyksopp är en ack så bra men dock inte så igenkänd grupp, synd. Dom har lyckats jävligt bra med en del låtar!

Som exempel: The girl and the robot.


http://www.youtube.com/watch?v=eEVKtbbXYu8

Nej, nej vardagen: Skolan idag, servering i björkudden gick skit kalas bra . Vi drog in lite dricks var av hälften var mig förtjänst! Ibland måste man få vara lite stolt. HEJA MIG!
Kom precis hem och är lite trötter efter allt slit och den super goda maten som vi får käka då vi är där och serverar/lagar maten till restaurangen.

Idag är det tisdag och skulle inte vilja påstå att tisdagar är bättre än måndagar, lite värdelösa.
Idag har jag noll koll på vart min resa kommer att landa. Har lite grejer jag skulle kunna tänka mig att göra men vi får väll se.

Trött as hell just nu så ska ta mig en liten luring i sängen tror jag.

Take care, se you soon!

xoxo/cL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar