torsdag 10 september 2009

Supermassive black hole.

Skolan sög verkligen ur all min energi idag, förstår inte hur trött man kan vara efter skolan. Somnade runt fyra halv fem i eftermiddags och vaknar av att mamma står och gastar om att jag måste äta. Äta? Nej, inte äta. Sova! Men nu sitter jag här med magen full av mat vilket resulterar i en nöjd mamma. Förstår inte riktigt vad som är så viktigt med att jag måste äta när hon vill, Jaja.

Min kära Victor ringde mig nyss och frågade om jag ville följa med ner till Världens. Absolut! Finns inget mysigare än en stor latte med kladdkaka och grädde på Världens med honom. Mums!

Nej nu ska jag ta och fixa lite hemma och så innan Victor kommer hit så vi kan börja bege oss till Världens!

Tjingeling!

Drink all day
Play all night
Let's get it poppin'

I'm in Miami bitch!

oxox/cL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar