tisdag 22 september 2009

Rubrik tror jag att detta ska föreställa.


Har precis käkat så jag är helt slut. Sitter just nu och väntar på Mr. Hult som bara ska duscha innan vi ska ner och ta en fika. MYSIGT! Tur att det finns någon som har fika suget kvar, finns näst intill ingen som vill eller jo kanske vill men har inte tid. Det vill säga att de prioriterar annat före och då drar jag slutsatsen att det är nog inte är lika intressant med långa fika pausar med mycket prat och några cancer pinnar, men men som sagt, tur att man har Victor Hultberg!

Är på super bra humör nu och har varit det sen några timmar tillbaka, skönt måste jag säga att det är för i morse så kände jag verkligen att det här skulle bli en dålig dag, precis som alla andra tisdagar och speciellt äckel måndagar! I vilket fall som helst så är anledningen till att jag mår som jag gör just nu att jag äntligen hittat en låt som jag sökt sen första veckan på Rhodos. det vill säga i mitten av Aug, alltså inte igår direkt!

Låten är FUCKING AWESOME!!





Lyssna här och bedöm själva, it's sick!!

Take care, se you soon!
xoxo/cL
When I touch your body
I feel I'm losing control..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar