tisdag 22 september 2009

Har vi tid innan allting tar slut?


Sådär ja, nu har jag fixat mina naglar i ca 30 minuter och det känns inte alls bra. Har filat ner dem såpass mycket att jag ser ut att ha manliga händer, usch! Hatar att Håkan (en utav alla kökslärare) alltid ser när just jag har långa, målade och super bra naglar för det tar då nämligen inte lång tid förens han hämtat acetonet och en nagelsax. Som tur var så såg han inte mina naglar förens jag skulle gå så nu fick jag tid att fixa detta elände hemma, skönt att kunna fixa så att de ser någorlunda bra ut i lugn och ro!

Skolan idag började kl 08.00 och slutade kl 11.00 det sög ganska rejält. Jag gick upp alldeles för tidigt för om jag skulle veta att vi sluta kl 11.00 idag så hade jag nog legat kvar och sovit fram till nu skulle jag tippa på, menmen nu vet jag ju när de inträffar igen så då kan jag sova. Nu ska jag slänga mig i sängen, titta på tv och vänta på att Stina ska sluta så jag kan få tag i henne.

Take care, se you soon!
xoxo/cL

När allting svartnar, det är då du bleknar.
Vi är på väg till Isola.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar