tisdag 29 september 2009

Stora män som leker med liv ska snart ta sitt sista..

.. Kliv!

Nu har man fått lite påhopp från höger och vänster att jag inte uppdaterat min blogg tillräckligt mycket så det är väll bäst jag sätter fart på fingrarna och ordnar upp det här!

Studiedag idag som mest har gått till att sova, äta och sen sova lite till men så kan man ju inte hålla på så jag ringde en utav mina käraste och bestämde oss för att ses ett slag, det blev en lång promenad och en mysig kväll framför idol. Vi träffade även Victor Bästa Hultberg vilket betyder att denna dag blev en toppen dag, bara massor utav mys, precis vad Camilla gillar!

Så nu ligger en helnöjd Camilla i sin varma men dock lilla säng och lyssnar gammal Ebba Grön musik! Kikar även lite tåg mot huvudstaden på SJ - hemsida. Just precis, du tänker helt rätt, Camilla ska äntligen iväg till Stockholm som hon nu sagt i ca 2 veckor mer eller mindre! Göttmos!

Nej, nu börjar jag bli rastlös så nu får det bli ett eller ett par avsnitt av two and a half men.

Take care, se you soon!
xoxo/cL


''Mina tankar är vapen som slåss, mina tankar är vapen för oss.
Mina tankar är det sista som ni tar!
''

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar