onsdag 7 oktober 2009

I aint goin' nowhere 'til I've done it all !


Yeah, a weekend in the big town! (Stockholm) fint som snus!

Som sagt, helgen tillbringades i kärleksfulla Stockholm för att säga adjö till en kär vän som snart sticker ifrån mig för bravader i London, bravader som jag hoppas på att kunna vara delaktig i eller ja i alla fall en del av dem!

Ber omursäkt för att jag varit lite dålig på bloggandet men det är en hel del som händer just nu, tro det eller ej men har varken haft humör, lust eller ork för att faktiskt skriva. Humöret är väll kanske inte på topp, något måste vara väldigt galet, något som verkligen inte, inte stämmer! Detta kom jag fram till häromdan då jag seriöst satte mig i fosterställning på golvet i badrummet och började gråta som en liten unge, anledningen till denna bravad berodde på att jag inte fick ut någon tvål från pumpen, hur mycket jag än försökte! Märkte även detta i helgen då jag innan jag somnade en natt glömde att smörja in ansiktet efter jag gjort mig i ordning för sängen. Blev först väldigt arg och irriterad men slutade med att jag var väldigt besviken och nästintill gråtfärdig men att gråta då skulle nog inte varit så passande så jag lät bli. Duktiga jag!

Nej, nu börja klockan bli mycket och jag kom nyss hem så ska ut på en promenix med vovven sen kasta mig i duschen för att sen krypa ner i mitt nya bäddset som jag fick av mamsen idag. Tack underbara du och imorgon bär det av till stan med Mämii och bästa bror för att införskaffa stövlar och nya jeans! GÖTTMOS!

Take care, se you soon!
xoxo/cL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar