måndag 12 oktober 2009

Kära bror stannar ännu en natt!


Christian blir kvar här en natt till, äntligen. Så som jag har längtat efter att ha någon så nära som förstår mig. Så gudomligt bra, underbara känsla.

Min nya kost är finfin, idag har jag käkat sallad i skolan, väl hemma käkade jag åter igen sallad fast med kycklingbitar denna gång! Jag är duktig tycker jag. Ska förbi apoteket imorgon och kika vad modifast kostar och om det skulle passa mig, hoppashoppas! Är galet sugen på nybakat bröd, men icke sa nicke, pilla bli! Tar en banan nu ist så jag slipper suget efter massa annat sött nu när min bror sitter bervid mig med jätte påsen med godis, TASKMÖRT! Inte okej!

Ingen löpning idag då jag löpte duktigt igår så idag blir det en lång promenix med Christian och vovven, mys!

Take care, se you soon!
xoxo/cL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar