söndag 11 oktober 2009

Underbara bror!


Sitter nu här med min underbara bror och har precis kommit fram till att jag absolut inte ska dricka gainomax efter min träning och ska absolut inte försöka lära mig att äta havregrynsgröt som jag fixade till idag, läste nämligen på havrepåsen att det är hela 62 gram kolhydrater per hundra gram! INSANE! Det får jag ta och hålla mig undan ifrån, ungefär precis som allt annat! Ska även byta ut några måltider i veckan mot madifast. Imorgon sätter jag igång! Känns riktigt bra och jag vet att jag kommer lyckas!

Nu blir det en liten bit gurka och en kopp thé med min underbara bror framför en film, tror det blir horseman! Jag älskar honom väldigt mycket, tur att man har någon som verkligen finns och förstår en här i livet!


Take care, se you soon!
xoxo/cL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar