lördag 17 oktober 2009

Munspelsdåren.


Det är lördag och jag gör ingenting speciellt. Har precis käkar frulle som bestod av 2 stekta äggvitor, en stor balja té och en skål mini keso. Eftersom att jag har oändligt med dödtid just nu (känns det som) så ställde jag mig på vågen och förändringarna har redan börja komma smygande. Började med träningen förra söndagen och även den nya kosten. Det är alltså inte ens en vecka sen och jag har redan tappat. Det är gött och nu känner man sig verkligen taggad att fortsätta. Nu vet jag att jag kommer att lyckas och ni era as kan sitta där på era feta arslen och bara svälla! Ni kommer att bli avundsjuka när jag är nöjd, alltså om 3 månader förhoppningsvis!

Klockan är starxt efter 11 och jag måste fixa lite i rummet, duscha och sen ska jag hjälpa mamma med desserten vi ska äta idag för idag kommer nämnligen Jennifers mor och far men inte tyvärr inte Jennifer i egenhög person då hon åkte till London i torsdags. Åh, snuttan, jag kommer förbi så snart det finns tid! Jag önskar dig all lycka i världen och jag VET att just ni 3 kommer att lyckas !

Nej nu måste jag sätta fart!

Gör om, ÄT rätt!
(Gör om, gör rätt!)


Take care, se you soon!
xoxo/cL

2 kommentarer:

  1. gör om, ät rätt? ditt jävla moje, du äter ju så fel man kan göra! läs på om viktnedgång av folk som kan istället för att lyssna på anna skipper eller någon jubelidiot som säger att kolhydrater är skit! energi in < energi ut är det som orsakar viktnedgång.

    SvaraRadera
  2. Jasså gör jag? Konstigt att jag tappar vikt. Även om det nu enligt dig är fel, vem du nu är så verkar ju ''fel metod'' fungera för mig. Fungerar det som jag vill för mig så då kör jag på bäst jag vill!

    SvaraRadera