söndag 18 oktober 2009

Grattis mitt hjärta på din stora dag! <3


Ska snart åka till Sara nu och umgås lite med henne nu när dagen inte börjat så vidare bra.
Ringde och gratulerade Agapi förut, ska senare förbi hemma hos henne och gratta mitt hjärta.

Det fick bli ett kort inlägg då ja nu har lite för bråttom för att egentligen skriva överhuvudtaget.
Hoppas snuttan blir glad över sin present, är lite spänd över att se hur hon kommer reagera då min present är ett ganska stort beslut och kan påverka en hel del saker emellan oss. Tror det kommer gå ganska bra i vilket fall som helst, min magkänsla bör stämma, precis som jag tror att den har gjort enda sen jag lämnade huvudstaden och Jennifer flög till London.

Nej, nu ska jag sminka mig sen ut med min älsklings vovve på promenix sen vidare förbi hos far och hämta pengar och sedan ta bussen till Sara!

Take care, se you soon!
xoxo/cL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar