torsdag 22 oktober 2009

Don't waste your time, Or time will waste you!


Precis hem kommen, sitter och äter böngroddar. Är lite besviken på kärringen (rent ut sagt) som försökte rakpermanenta håret på mig i maj -08! Hon har pajjat mitt hår då det går av för ingenting, jag får varken färga mitt hår eller platta det något mer, men vem bryr sig. Nej, irriterad sur och har en jävla lust att nita tanten! Så nu blev det inga mer slingor och får jag inga slingor får inte min ordinarie frisör heller klippa mig!
Min ordinarie frisör lovade mig att om mitt hår återhämtat sig (som jag verkligen inte tror att det har) i jul -09 så ska jag permanenta håret ordentligt, som kommer att funka. Ah, det är ju super men vafan hjälper det mig nu. Hoppas att våran kontakt med ARN ska ge resultat! Livet ska bli surt för tantfan!

Nu är klockan strax efter 18.00 och jag väntar på mat - SALLAD!
Ska lägga mig i rosten efter maten sedan in och duscha och sen upp och mysa med thé med mämii framför tv:n!
Imorgon kommer Natta hit för att fika med mig, kommer bli hur mysigt som helst!

Nu ska jag hjälpa mamma att tillaga Vildsvin som jag ska käka till min sallad. Är lite avundsjuk på mämii idag då hon ställer sig och stuvar makaroner (som jag älskar. Men vem gör inte det?) som hon då mitt emot mig ska sitta och äta då jag slänger i mig min gröna tallrik. INTE OKEJ!

Take care, se you soon!
xoxo/cL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar