onsdag 21 oktober 2009

No-one's going to take me alive!


Muse, ahh! Den moderna tiden av öronorgasm men måste nästan säga att de äldre albumen som ex: Black holes and revelations är bättre än det nya (The resistance), men kärlek är det banne mig!


Haft fatservering i skolan idag gick galant. Gillar min skola enormt då vårat brandlarm går igång ca 6 av 7 skoldagar i veckan, AWESOME! Likväl idag, precis när vi serverat maten så börja fanaskapet att pipa men då slog det mig en sak. ''Hur IQ-befriade är inte folk egentligen?''. När brandlarmet gick idag stod jag fortfarande ute hos mina gäster och samtidigt som jag ska säga smaklig måltid och börja gå där ifrån så börjar det såklart att pipa, i samma stund vänder sig en utav kvinnorna vid mitt bort och ser frågande på mig, den där blicken ''Vad händer nu?'' var på jag svarar ''Ja, det här är ju då vårat kära brandlarm så måste tyvärr be er att utrymma lokalen''. Hur jävla svårt är det att lista ut vad det är som piper, om man inte förstår det så måste man nog kolla så att man har alla hästar i stallet så att säga. Jag säger bara en sak: folk!

Hemma på eftermiddagen blev det att kika lite Rhodos bilder. Åh, ta mig tillbaka, NU!
Tjyvade även mämii brills ( ja ni förstår, tanten börjar bli gammal och ser illa) tog då några foton eftersom att när glarrorna väl satt på plats insåg jag ''Sådana vill jag med ha!'' (Trött, galen och allmänt segtänkt, men härlig ) Imorgon blir det att klippa och färga håret, Najs stavas det!

Nu blir det Scrubs, 2x two and a half men och sedan Spin city. Slog mig igår när jag även då kikade på Spin city, hur lång är egentligen Michael J Fox?

Nej nu blir det som sagt tv:n och massor med bra program! Natti.


Take care, se you soon!
xoxo/cL

2 kommentarer:

  1. den som inte räcker upp handen när ja frågar"hur mång tycker HON äger?" slår ja fan sönder!!!
    camilla din bajs va ja älskar dej!

    SvaraRadera