måndag 19 oktober 2009

Rökare är också människor..


..fast inte lika länge.


Idag har jag varit i skolan fram till ca kl 11.30, inte okej! Hem och sova senare till runt klockan 17.00 och checkar luren och inser att jag fått hela 17 sms! Hur orkar ni? Eller kanske ska fråga päpii som skickade ca 6 av dem, gull!

Åkte sedan hem till min extraMamma Lena för att hälsa på Figge, Sara och Robban men även såklart Lena! Käkade mat där, super mys! Blev sedan ett par timmar framför tv:n och sen följde Sara och Stich (deras vovve) mig till söder tull så jag kunde ta spårvagnen hem vid ca 23.00! Slapp dag, detta tycker vi mycket om!
Har även mekkat ihop en bild på mina naglar som jag faktiskt vart ganska nöjd över denna gång!

Här kommer ett riktigt gulligt Ica reklam klipp, fina grejer!
Kika!--> IcaReklam.

Take care, se you soon!
xoxo/cL

1 kommentar: