söndag 18 oktober 2009

Let's turn around.


Lyssnat på Nörrköpings kung från den stund jag vaknade i morse fram till nu. PRISA MIG, PRISA HONOM!

Dagen har varit mycket givande för min sociala kontakt med folk. Som jag sa i ett tidigare inlägg idag så kom Jennifers mor och far förbi på besök, mucho trevlo! Lång middag och såklart mycket prat om allt och inget, galet så härlig denna dag har varit! Har varit så trevlig och gått så väldans fort att jag inte ens hunnit komma fram till hur mitt humör egentligen har varit idag, förens nu. Har även hunnit fixa naglarna idag (bild kommer imorgon då jag just nu inte orkar laborera med detta) efter detta ringde jag Sara och mötte upp henne i söder tull när hon slutat sitt arbetspass för dagen och tillsammans fortsatte färden mot Hageby och FiaBus. Blev allmänt mysigt med mycket skratt, sådan kväll med de söta kickorna är sådant man inte kan köpa för pengar.

Eftersom att jag nu i min säng och ensamhet har kommit underfull med att jag inte är speciellt glad idag så känner jag nu att jag måste kolla på något roligt och skrattgivande. Något i stil med ''How i met your mohter'' eller ''Ett herrans liv''.
Låter som ett perfekt slut på en prefekt dag. En dag som hjälp mig igenom ännu en värdelös dag i en helvets årstid.

Nej nu blir det andra bullar!

Take care, se you soon!
xoxo/cL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar