söndag 11 oktober 2009

En fribiljett mot himlen.


Kände just nu att jag ville göra alla andra avundsjuka och det tänker jag göra också!
Ligger i min varma säng och kollar på gamla sex and the city avsnitt, göttmos men det känns ändå inte speciellt bra. Varför är hösten alltid så kall, seg och tråkig? Hatar denna årstid, finns verkligen inget bra med den förutom att de flesta höstkollektionerna är så himla mysiga. Får väll vänta tills denna skit årstid är över, har seriöst planerat att gå i ide.

Nu undrar ni säkert hur detta skulle kunna fungera som människa i detta samhälle. Jo, så här är det förstår ni:
Man går till arbetet/skolan (skolan i mitt fall) när detta moment om dagen är avklarat åker man raka spåret hem. Sätter på sig ett dussin lager med mysiga mjukis kläder och äter tills man känner att ''nu är jag mätt!'' detta leder till att all engegi som finns i din kropp kommer gå åt att smälta maten du just åt vilket gör att du blir trött (vilket jag alltid är, men) och du går då och gosar ner dig i sängen och somnar. Dörren till rummet måste förstås vara helt stängd, då du ska stänga av dig från omvärlden. Ingen lur i rummet, ingen dator och tv-dosan får man be någon gömma, eller gömma den själv på fyllan och sedan glömma vart du lagt den eller det ett tredje och sista alternativ, äta upp den! Du sover sedan tills du känner riktigt hunger igen. När du väl gör det så går du och äter dig mätt sen in i rummet där sängen är placerad och totalt stänga av dig själv från omvärlden.

Funderar seriöst på att börja detta levande fram tills att det är ljust och varmt ute, och tro mig, jag kommer lyckas!

Mitt liv är mitt och ingen annans! Men varför är man så beroende av att ha andra runt omkring sig

L.w - Fribiljett till himlen
Agapi mou, tack för att du är du!

Take care, se you soon!
xoxo/cL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar