fredag 9 oktober 2009

Partajj i klassrummet, bra skit!


Läraren lämnar kvar högtalarna efter filmen så nu på rasten tog jag kontrollen över musiken som alla, verkligen ALLA måste lyssna på! HELL YEAH, jävligt bra skit!

Stan igår sög ganska rejält, hittade byxor jag ville ha men när det väl kom till att hitta stövlar så finns det ju inte så de sitter bra runt vaderna, jag ska stämma scorett, nilson din sko och wedins. Fan igår blev jag sur, usch för stan! Anyway, jag hittade ett par andra klackskor som var låga så de får duga. Måste få tag i Agapi så vi kan gå omkring mera på stan nästa vecka sen får mamma låna mig ett fint plast kort då hon alltid klagar att jag tar såpass lång tid på mig när jag väl är på stan så hon hinner tröttna flera gånger om, fint!

Nej nu har jag naturvetenskap och måste engagera mig i arbetet!

Take care, se you soon!
xoxo/cL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar