torsdag 8 oktober 2009

The world is just illusion trying to change you..

Snygg drinkbok. Din första tanke, mitt påbörjade framtida projekt!
(Min framtida drinkbok jag har börjat att arbeta med, har iof ''några'' (ganska jätte många) drinkar till tills boken är klar men i vilket fall, denna kommer bli en stor säljare, TRO MIG!) -->




Nu är skolan slut och dags för stan och träffa min underbara vandrande plånbok (mamsen) och Bror! Införskaffa nya stövlar och jeans, GOOD SHIT!

Så länge lite öronorgasm!! (OM du äger ett spotify-konto annars, jobbigt läge!)
Vill du uppnå lite njutning såhär på efter middagen så skulle jag klicka HÄR om jag var du :) Riktigt bra jävla skit nu utan överdrift från min sida! Skulle även klicka HÄR också iof men det är bara vad jag skulle gjort om jag var i era skor!

Take care, se you soon!
xoxo/cL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar