lördag 10 oktober 2009

Another Chance.


Har man verkligen fler än bara en chans? -Nej, inte jag iaf.
Något jag skulle vilja ha nu, är just flera chanser men hur fixar man ihop sådana saker som chanser då? Är jag en sån person som ska få en andra chans? Jag har aldrig fått det förut så jag antar att någon annan där ute får alla mina andra chanser. Ja, då är det väll inte mer än rätt att få se personen i fråga som får alla mina andra chanser att buga och bocka framför mig! Och jag då artigt säga : Varsågod!

Anyway, hittade stövlar på Nilson igår, äntligen! Måste säga att min mamma är snäll, tack mamsen! Kika HÄR! Jag gillar dem iaf, vad tycker du?
Till att återgå till nuläget, det ser ut som så här:
- Städa lite till i mitt rum
- Gå ut en sväng med vovven
- Baka lite. Har dock ingen aning om vad jag vill baka. Hjälp med idéer?
- Ikväll ska jag nog bara vara hemma och kolla på tv och mysa om jag inte åker ner till mamsen på jobbet. Tur att man har henne när allt känns lite jobbigare än vanligt.

På tal om Badbollar så kollade precis när jag skulle dö. Har det som en rutin att några gånger om året se om sekunderna, timmarna, dagarna eller åren har ändrat sig, men icke sa nicke. Har stått exakt likadant nu i 3 år! Lite läskigt, tänk om det stämmer?
Vill du också vet när du ska dö? Ja, tänkte väll det. Klicka HÄR!

Då slutar mitt liv --> C.l
Gör din tolkning, häll mig full med svar Rita figurer, och dra en gräns!


Take care, se you soon!
xoxo/cL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar