tisdag 20 oktober 2009

Leave the world behind.



He's a jackie Champ! <3

Dagen har sett ut på följande sätt:

Skola från klockan 08.00 till 11.15 Göttmos!
åkte sedan hem och la mig i sängen och checkade film efter detta blev det en promenix med vovve för att sedan slänga mig i rosten (solariumet) och fördriva ca 2 timmar där inne, rosten är en fin mojäng som dödar tid och på köpet blir man ju faktiskt lite brun också! Me like.

Efter den behagliga egentiden i rosten släppte jag dagens löprunda, blev bara 30-40 min idag då jag absolut inte hade lust att springa i regn och visste dessutom att en viss person övningskörde så var lite att utmana ödet, haha. Nej men regnet gjorde att jag tappade lusten redan efter 20 min, that sucks!

Vågen blev även ett moment idag, härliga grejer det där. Det sker faktiskt förändringar redan nu, tro det eller ej! Heja, snacka om att man är pepp på att fortsätta! GO KRULL!!

Jag ska banne mig ha tillbaka min gamla kropp inom loppet av tre månader och om det fortsätter i den här takten så är jag nog där redan om en månad ganska exakt! WOHOO!

Nej nu blir det mys med mämii framför tv:n och en stor balja välförtjänt thé till härskapet Lundahl väntas!


Take care, se you soon.
xoxo/cL

2 kommentarer: