söndag 25 oktober 2009

Viktnedgång och Miike Snow!


I change shapes just to hide in this place, but I'm still, I'm still an animal.
Nobody knows it but me when I slip, yeah I slip, I'm still an animal.

R
ubriken bara skriker KÄRLEK!
Gudomligt bra, två veckor har gått sen jag startade med min diet och det går hur bra som helst. Nu har socker begäret lagt sig lite och istället för att äta något i stil med frukt (som jag inte får äta) så äter jag böngroddar istället, vilket är kanoners!
Vågen blir bara mer och mer en vän för mig, vilket är underbart!

På tal om badboll har jag lärt mig väldigt mycket under denna tid sen jag kom hem från gudomliga Rhodos. Livet är verkligen inte lätt någonstans!

Aja, 4 kilo minus på två veckor, good shit! Nu mat, gissa vad? SALLAD!

Miike Snow is fucking awesome!
Spellista med Miike! <-- TRYCK!! Take care, se you soon! xoxo/cL

4 kommentarer:

  1. hjärtat, du är verkligen så himla fin. var bara försiktig! / malin

    SvaraRadera
  2. Jag är alltid försiktig hjärtat <3

    SvaraRadera
  3. Bra gumman, jag är så rädd om dig!<3

    SvaraRadera
  4. Krull, baby, vad håller du på med? Du är sjukt snygg, jag skulle döda för din kropp. Love

    SvaraRadera