fredag 16 oktober 2009

Allt gör mindre ont sen.


Åh bästa du. Det är kärlek rakt igenom, Markus Krunegård.
De 2 nya albumen är FUCKING AWESOME! Är totalt nedgrävd i sand av kärlek, åh, får rysningar på riktigt!

Men för att åter gå till vardagen och nuet.

Skolan igår var totalt kass och jag ville bara dö. Åkte efter skolan hem till min kära far så vi käkade lite. Efter detta slocknade jag i soffan som om jag fått en stekpanna slängd rakt i pallet. *BANG*
Åkte sedan upp med far till farmor för en slät kopp kaffe UTAN mjölk, får ju inte dricka för mycket mjölk nu när jag gått in stenhårt för min nya kost. Mamma blir tokig och tycker att jag är knäpp men hon får tjata bäst hon vill. Min kropp, mitt liv, mina beslut PUNKT! Jag ska lyckas, ni ska få se.
Fick även en super bra länk av päpii för att få mer koll på vad jag får äta och inte äta, super!
Kika, barnsligt enkelt. Testa du med! Klicka HÄR! Ett häfte med allt du kan tänka dig i mat väg fick jag också, i dessa papper står fetthalt och hur mycket kalorier per hundrgram det är i grejer. As bra, den är från och med idag och 3 månader framåt min bästa vän!

Skolan idag börjar om lite mer än en timme, Göttans! Fast bör kanske fixa lite eftersom att jag fortfarande ligger kvar i min sköna säng, MYS!
Aja, ikväll ska vi fira Martina snuttan och intaget av alkohol ikväll är siffran zero.
Nej nu måste jag dra mig upp från sängen, släng i mig en halv kopp kaffe innan jag sedan måste rusha till spårvagnen. TJINGELING!
Tiden vet att den vinner till sist!


Take care, se you soon!
xoxo/cL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar