torsdag 15 oktober 2009

Vänt kappan efter vinden i hopp om..


..att allt ska ordna sig.

Restaurangkök idag igen!
Värdelösa dag, börjar med att försova mig så att jag inte hinner att käka innan jag skulle med spårvagnen till skolan, brände mig sedan på fitt ludret till ugn! Sen hem för att äta lite grönt. Sedan ner och möta Ida och Julia för att ta en kopp kaffe och umgås lite innan de åker till Malta, inte okej!
Glömde även bort Apoteket, IGEN och stallet får bli imorgon istället.

De få moment idag som jag vart nöjd med var väll att dra en slät kopp med Ida och Julia på Espresso house och min nyttiga hemmagjorda smoothie utan socker och andra onödiga kalorier.

Recept:
Mjölk
Vaniljyoghurt med låg fetthalt
Färsk banan, 1
Frysta björnbär, ananas, jordgubbar och mango.

Use a stavmixer, mixa skiten slätt. Häll upp i glas och häll i dig skiten.
Good shit!

Blir att somna till bästa Lasse W nu!
Nattinatti!

Take care, se you soon!
xoxo/cL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar