lördag 31 oktober 2009

Powerpuffpingla med en hög halt av alkohol i kroppen!



Nu har min kära bitterfitta Natta hackat på mig sen igår om jag att inte skrivit i bloggen, SMISK på mig!

Går kvällen blev kalas bra med mina två bitterfittor Natta och Ewa. Fråga mig inte vad jag gjorde för det vet jag knappt inte själv ! Vet att jag i taxin påväg hem tjatade som ett mähä om mina stuvade makaroner jag ville göra när vi kom hem. Nån jävla pirat kom även fram till mig, Natta och Nattas pojkvän, Jimmy under kvällen och sa ''Ni är så fina tillsammans'' Var på jag svarar : ''Det vet dom redan så hejdå!'' Haha håller man på att bli en sån där bitterfitta jag också måntro?

Aja, nu är man nykter igen, känns gött så nu är det bara att gå på skiten igen. Fit for fight så att säga!

Schkåål och MITÄS NYT!

Take care, se you soon!
xoxo/cL Gårdagens gröna powerpuffpingla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar