onsdag 14 oktober 2009

Liberate tutame ex infernis.


Jahopp, Restaurang kök i skolan idag. Inspirerande att laga super god mat och sen inte få äta den själv, nice! Var förutom det allmänt intressant idag, rätt så gött. Hämtade nylagade jeans idag, yey! Fick även för mig idag att visa min uppskattning till mor och bror genom köpa med biskvier med mig hem! Mohah, min baktanke är att se dem svälla och bli tjocka medan jag håller igen och kör på grön mat så att säga, genom detta kommer jag få de att se ut som om jag blir mer tränad fortare för att de just bara sväller, BRA TÄNKT DÄR CAMILLA!

Nu har jag precis duschat och kastat mig precis handlöst i sängen efter en härlig löp runda, hela 50 min idag, duktiga jag! Imorgon blir det restaurang kök igen sen direkt förbi apoteket för att jag totalt missade det idag. Efter besöket på apoteket blir det raka vägen till stallet. Bra att röra på fläsket!

Nehepp, mitt gamla old fashion spel så att säga väntar på att få startas och spelas av mig så det är väll bäst jag börja nu så att jag hinner spela lite innan jag måste sussa. Nattinatti!

Take care, see you soon!
xoxo/cL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar