tisdag 3 november 2009

Bara önskar att min rygg ska gå av, helt!


Tjofadderittan i klittan. Varit hemma ännu en dag från skolan, fan jag missade serveringen och allt detta för en förbarmad rygg, kan inte sova om nätterna eller jo men somnar runt halv 5-5 varje imorgon vilket inte håller om jag ska upp till skolan vid 6, detta suger ganska enormt då jag faktiskt vill till skolan nu!

Dagen har spenderats precis som gårdagen.
Blir väckt vid 6 på morgonen av min lur inser då att jag inte kommer kunna gå ur min säng förrens om några timmar. Får sedan hjälp av mamma att ta mig ur sängen (jag överdriver inte) några timmar senare. Morsan bäddar sedan min säng och hjälper mig till soffan som om jag vore 80+. Spenderar där resten av dagen! Jag kommer bli tokig.

Som tur är har nu mamma ringt min massör Ulf som kommer hem hit imorgon, detta har lett en enorm rädsla '' JAG VILL EGENTLIGEN INTE''. Det kommer göra något så fruktansvärt ont att jag hellre blir påkörd av en cykel 10 gånger, jag skojar inte.

Ni kanske tycker jag kryddat inlägget en jävla massa men som sagt tro mig, massage för Camilla är olidligt plågsamt!

Nej nu ska jag kika Hell's kitchen och bli suktad av all god mat som lagas!

Take care, se you soon!
xoxo/cL

3 kommentarer: