torsdag 19 november 2009

I hear your voice so I call your name..


VEM ÄR JAG?

Varför gör allt alltid så jävla ont.

Jag vet inte hur jag ska tackla allt som händer, hur ska man agera eller framför allt reagera på saker och ting?
Hur kan man fly från sig själv utan att förlora de man behöver för att ens ta sig i kragen och gå upp på morgonen?
Hur?
Kan ingen bara ställa sig framför mig och säga exakt hur man ska gå tillväga. Den här gissningsleken vi dagligen går igenom i alla situationer har jag tröttnat på nu, jag orkar inte sitta och gissa längre.
Ge mig svar på alla mina frågor.
Ge mig direktiv.

Hur ska man kunna hantera och förstå andra när man inte ens kan det med sig själv?
Hur ska man kunna känna folk när man inte vet vem man själv är?

Tror inte att folk förstår hur jobbigt det är när man inte ens vet vem man själv är.


VEM ÄR JAG?

Just nu saknar jag min egna underbara Sara!

1 kommentar:

  1. ! min älskade bby! ring mej när du ser detta! vill träffa dej!

    SvaraRadera