onsdag 4 november 2009

I will succeed


Idag har jag kommit fram till vad jag vill jobba med i framtiden och jag är så galet pepp.
Har tänk i denna bana ett tag men nu har jag bestämt mig, jag ska bli Polis!

Ska söka in till polishögskolan 2011 då jag gått klart min utbildning på John bauer gymnasiet.
Jag vet att jag kommer lyckas och att just jag är ämnad till att bli snut. Känns gött att ha ett bestämt mål att sträva efter här i livet.
Jag ska kämpa och lyckas, punkt slut!

Göttmos!

Nej, nu ska jag kasta mig handlöst i sängen och checka Sunes sommar innan jag sen ska vidare in i drömmarnas land för att sedan vakna utvilad (haha, eller hur)

Take care, se you soon!
xoxo/cL

10 kommentarer:

  1. jag kanske också ska bli det juu :D fuuuuun !

    SvaraRadera
  2. Gött!! :D Vi kommer bli grymma SnutFittor!

    SvaraRadera
  3. snuttan... inte för att "förstöra" drömmen.. men du måste jobba 2 år ute i samhället (ex restaurang) innan du får börja polishögskolan...

    SvaraRadera
  4. men det spelar ju ingen roll, bara bita ihop och göra det då. Sen blir jag en sjuhelvetes snut!

    SvaraRadera
  5. BRA GÖR OM DETTA FITTSAMHÄLLE SÅ FOLK KAN LEVA UTAN ATT BEHÖVA LEVA MED HAT MOT POLISEN.. KOLLA MIN BLOGG.. :P

    SvaraRadera
  6. Polis säger då? Hehe, vad hade du tänkt bekämpa då mån tro? Något särskilt eller har du bara drabbats av Persbrandtsjukan?

    Nåja, ska vi ha poliser så är det ju lika bra att vi har _bra_ sådana!

    *Kram*

    SvaraRadera
  7. Fy fan va snygg du kommer va i uniform ;)

    SvaraRadera
  8. gumman då kan vi arbeta ihop sen:D med en skit lön på 20 000 innan skatt:D fast du vet att duatt du måste söka in det året du fyller 20 så du får söka 2012 ist :)

    puss på dig från din favorit caroline :D

    SvaraRadera
  9. Klart vi ska jobba tillsammans sen! :D Haha precis! Skit ska skit ha, nej men skämt å sido. Vi kommer bli GRYMMA!

    Riktiga Snutfittor! :D

    SvaraRadera