måndag 2 november 2009

Hungrig, irriterad och jävligt trött på folk!


Är så galet jävla less på folk i största allmänhet, vad har det tagit åt folk? I helvete heller att folk som beter sig som fittor rent ut sagt mot mig ska behandlas med respekt! Åh nej, då tror ni käpprätt åt helvetet! Jag slickar fan inte röv på folk som inte kan behandla mig med respekt, nu är jag trött på det. Nu sitter de flesta ganska löst i mina trådar om ni/du ens har någon tråd kvar till mig. Nu släpper jag allt, nu får ni fan krusa såsom ni gör för era mamma då ni vet att ni behandlat dem orättvist och helt utan respekt. Krus, krus och åter igen mera KRUS!


Så kom igen nu era fittor, KRUSA för helvete.


Sådär, det där var faktiskt skönt. Har kommit fram till att jag borde sätter ner foten oftare och inte låtas bli behandlad som luft.
Nåja, längtar något så fruktansvärt till helgen då min kära fästmö kommer över på tre rätters middag, mys i soffan, nintento-wii spelande, massor med prat och otroligt gott vin! Awesome. Övernattning sker även. MYS! <3
Måste väl förpassa mig till skolan imorgon, KUK, JAG ORKAR INTE!!!!


Take care, se you soon!
xoxo/cL

2 kommentarer: