söndag 8 november 2009

Emptiness.


Ibland räcker ett handslag för att skapa ett speciellt band till någon. Ibland är det bra och ibland är det käpprätt åt helvetet. Nu känner jag mig bara tom och som en stor idiot. Hur kunde jag vara så blåögd? Men som ordspråket säger: ''Man lär sig av sina misstag.'' Den här gången har jag nog gjort det på riktigt. Det är något jag verkligen hoppas att jag har gjort för nu är jag så förbannat trött på sånt här. Jag vill hitta något äkta, något som är äkta på riktigt, hitta någon man verkligen kan lita på. Frågan är då, hur många tabbar och misstag behöver man egentligen göra innan man får uppleva något som är på riktigt tillsammans med någon som verkligen vill en väl?


Kladdiga kakan är nu klar och jag ska gå ner och börja göra iording min gröna sköna sallad.
Vi hörs väll någon gång?

Take care, se you soon!
xoxo/cL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar