söndag 22 november 2009

Don't waste your time, Or time will waste you!


Helgen har varit väldigt givande enligt mig.

Började med att jag kom hem efter skolan för att käka sen möta Natta vid resecentrum sen vidare för att kröka hos Fredrik, Nattas och min fotograf. Dom gick sedan ut, Natta och jag gick till resecentrum och väntade in hennes tåg och när jag sätt min lilla tös kliva på tåget så började jag begé mig mot 3ans håll plats för att vänta i en halv evighet (enligt mig) det var egentligen bara 34 minuter innan den skulle komma men under den korta perioden så hanns det med en hel del vill jag lova. Så som att hinna frysa, cigaretterna tog slut, jag började mala gamla tankar och det hela slutade med att jag satt och tjöt samtidigt som jag hade Sara i örat. Så fint en Fredags kväll kan sluta. Somnade i vilket fall jävligt fort när jag väl var hemma. Gött!

Lördagen spenderades till en början tillsammans med min mor. Vi åkte till plantagen och köpte lite grönt till att ha ute (blommor nu alltså) och även gravljus. Från plantagen började vi bege oss mot morfar och kyrkogården. Väl där började båda förbrilt leta efter tändare och de komiska i det hela var att den enda antog att den andre hade tändare och tvärt om, skojsigt! Blev dock roligare då vi båda är rökare och har cigaretter men inga tändare, HEJA OSS! Som tur var så hittade vi tändstickor i bilen. Vi gick mot minneslunden och stog där ett tag, hand i hand under tystnad. Vi saknar dig morfar..

Blev sedan avsläppt på stan för att möta upp Stina som tidigare samma dag hade frågat om jag hade lust att kika lite på stan tillsammans med henne och självklart har jag det, har alltid tid för sånt med någon man älskar och värderar väldigt högt! Stina kikade lite nyårskläder och jag strosade mest bara omkring men så kom något i min synväg, en kanon snygg päls (fusk, såklart då jag aldrig skulle vilja bära en hel päls om den var äkta!). Jag testade den och blev kär, tog då upp luren och ringde mamma. Nu hänger den inne i min garderob och glänser! AWESOME! Vad tycker ni om jackan?

Lördagen blev mys med tjejjorna först och avslutades med film med en vän, mucho bra dag!

Söndagar hatar jag hur jag än väljer att fördriva tiden på dem. Nu är ju snart denna söndag över och min underbara Sara är påväg hit. JAG ÄLSKAR HENNE!

Nu skriker mor för brinnande livet att min kopp med the är färdigt så det är väll bäst att pallra sig ner för den otoroligt långa och jobbiga trappan för att sedan infinna mig i köket där min kopp är placerad.
Senare blir det mys med Sara och Paradise Hotel på tv6 kl 22.00, FÅR INTE MISSAS!

Take care, se you soon!
xoxo/cL ?

2 kommentarer:

  1. :( nu änner ja mej som en gubbe som kört över en söt kanin.. nu när ja inte kommer.. hoppas ett ända långt mys gör allt bra i morgon?

    SvaraRadera
  2. Absolut, ringer dig när jag slutat! <3

    SvaraRadera